دانلود فیلم سریال با لینک مستقیم

دانلود برترین های فیلم سریال موزیک

دانلود فیلم سریال با لینک مستقیم

دانلود برترین های فیلم سریال موزیک

بایگانی

دانلود اهنگ جدید شهرام صولتی بنام احساس من

چهارشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۴، ۰۷:۴۳ ب.ظ | armin kashiri | ۰ نظر

دانلود آهنگ احساس من از شهرام صولتی

کیفیت 320p با لینک مستقیم


دانلود ومتن آهنگ در ادامه مطلب 

دانلود آهنگ جدید شهرام صولتی بنام احساس من

متن آهنگ شهرام صولتی بنام احساس من

قصه ی من با تو پر دلتنگی بود

حس نکردی از بس که دلت سنگی بود

جای من اینجا نیست تو عذابم میدی

ساده بودم این زود فهمیدی

منم احساس دارم

گاهی غمگین میشم

وقتی میری هر بار بی خبر از پیشم

منم احساس دارم

بی توجه نیستم بعد از این پیش در

روبروت وایمیستم روبروت وایمیستم

وقتی حرفات انقد سرد و سنگین باشه

چی میتونه واسم بدتر از این باشه

عذابم میدی خیلی خستم خیلی

واسه موندن دیگه ندارم هیچ میلی

پیش تو احساس من داره سرکوب میشه

زندگیم بعد از تو خیلی زود خوب میشه

منم احساس دارم

گاهی غمگین میشم

وقتی میری هر بار بی خبر از پیشم

منم احساس دارم

بی توجه نیستم بعد از این پیش در

روبروت وایمیستم روبروت وایمیستم

منم احساس دارم

بی توجه نیستم بعد از این پیش در

روبروت وایمیستم روبروت وایمیستم

متن آهنگ شهرام صولتی بنام احساس من

قصه ی من با تو پر دلتنگی بود

حس نکردی از بس که دلت سنگی بود

جای من اینجا نیست تو عذابم میدی

ساده بودم این زود فهمیدی

منم احساس دارم

گاهی غمگین میشم

وقتی میری هر بار بی خبر از پیشم

منم احساس دارم

بی توجه نیستم بعد از این پیش در

روبروت وایمیستم روبروت وایمیستم

وقتی حرفات انقد سرد و سنگین باشه

چی میتونه واسم بدتر از این باشه

عذابم میدی خیلی خستم خیلی

واسه موندن دیگه ندارم هیچ میلی

پیش تو احساس من داره سرکوب میشه

زندگیم بعد از تو خیلی زود خوب میشه

منم احساس دارم

گاهی غمگین میشم

وقتی میری هر بار بی خبر از پیشم

منم احساس دارم

بی توجه نیستم بعد از این پیش در

روبروت وایمیستم روبروت وایمیستم

منم احساس دارم

بی توجه نیستم بعد از این پیش در

روبروت وایمیستم روبروت وایمیستم

دانلود اهنگ با کیفیت 320

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی